Dansul mirilor … în 3!

Și niciodată n-am plutit ca un fulg…

11174451_888312004563837_2242608822111381823_o

 

    De aici a început tot! Nici nu bănuiam că din acea seară, viața mi se va schimba complet!                           Era SEARA NOASTRĂ! Toate privirile erau ațintite spre noi, blitz-uri, camere video. Pontul vi-l pot da de pe acum: să nu vă pese! Lăsați emoțiile, gândiți-vă că sunteți la o petrecere! Dansați, râdeți cât de mult puteți, socializați cu invitații! Mireselor, nu luați în seamă sfaturile primite pe ultima sută de metri!         Vă spun eu, mai rău vă veți zăpăci!
    Știu, vă faceți planuri, cum să fie coafura, ce culori să cuprindă machiajul. Eu le-am schimbat exact în ziua aceea! De la coafura cu breton, am ajuns la o împletitură menită să-mi ușureze „munca”, mai ales cu cât, în ziua aceea de 25 aprilie, se anunțaseră 25 de grade! Căldură mare, mon cher! Cât despre machiaj, după muuulte căutări, sugestii primite și de la cumnata mea, poze peste poze, am renunțat la machiajul auriu, în favoarea unuia în nuanțe pastelate de roz! Nu mi-a părut rău deloc, poate de aceea se zice că deciziile luate pe ultima sută de metri, sunt cele mai constructive!
     Lăsând la o parte pregătirile pentru nuntă și toate detaliile legate de ea (pe acestea le veți citi într-o postare viitoare), vă pot spune că în ziua aceea nici nu am simțit că sunt mireasă. Nici nu știu când au trecut cele aproximativ 24 de ore în care nu am dormit, dar în care efectiv am simțit că plutesc.
     Mă simțeam specială, nu doar datorită faptului că eram mireasă, și că eram în centrul atenției. Când pășeam, o făceam cu încredere și fără emoția faptului că nu mai purtasem tocuri de .. aproximativ 2 ani! Iar când piesa noastră a început, când s-au auzit primele acorduri de chitară ale lui Ed Sheeran, noi deja zburam pe ringul de dans. Pentru că noi în acea seară nu am dansat în doi! Eram deja trei! Eram O FAMILIE! Mami, tati și EL!
Voi ați avut parte de asemenea „surprize” la nunta voastră? Vă invit să mă urmăriți și să povestim momentele magice de la nunta voastră, dar nu numai!
Până la o postare viitoare, vă pupă o mămică de îngeraș!
4 thoughts on “Dansul mirilor … în 3!

Leave a Reply

