Emoţiile celui de-al doilea trimestru

congratulations
    Timpul zboară atât de repede când eşti însărcinată, încât nici nu-ți dai seama când trec cele 9 luni şi soseşte noul membru al familiei. În al doilea trimestru nu am mai făcut atât de multe analize ca în prima parte a sarcinii. Ne duceam mereu cu emoții când eram programată pentru ecografii. Mereu ne întrebam: oare acum câți centimetri are? Cât a mai crescut? Găsisem eu pe internet o aplicație, care în funcție de numărul săptămânilor pe care o graviduță le are, îți exemplifica printr-un fruct sau o legumă, cât de mare e bebe. Şi mereu râdeam pe seama asta, dacă eram în săptămâna 18 era mare cât un mango, sau dacă aveam 22 de săptămâni era mare precum o sfeclă. Ne amuzam copios pe seama asta şi mereu ne întrebam: săptămâna asta ce fruct e îngeraşul nostru?
    Toate ca toate, dar prichindelul nostru era tare timid când era vorba să ne dezvăluie ce sex avea. Mereu stătea cu picioruşele ridicate la piept, în poziția ghemuit, sau cu ele încrucişate, iar doamna doctor pur şi simplu nu îşi dădea seama! În săptămâna 18 ne-a dat vestea cea mare: o să avem o fetiță! Şocul a fost mare ce-i drept! Mai mult pentru soț! Eu însă nu am crezut ce mi-a spus. Eu simțeam că în mine creşte un băiețel. M-am şi contrazis cu ea, de parcă eu eram doctora, iar ea pacienta. Mi-a explicat că având în vedere poziția în care stă, este fetiță. Organele genitale nu se vedeau, dar poziția o trăda!
N-am crezut-o! Sufletul meu îmi spunea că este băiețel! Aşa că în săptămâna 21, când am revenit pentru un alt control, doctora ne întreabă: “V-am spus că e băiețel, nu?” ŞOC! La care soțul meu îi spune: “Nuuuu, data trecută ne-ați spus că e fetiță!!”. Şi băiețel a fost! În sfârşit, puiul nostru a vrut să ne arate ce este! Lacrimi, emoții, ne venea să țipăm în cabinetul doctorei. Numai nişte părinți ne-ar înțelege manifestarea. Am ieşit din cabinet, ne-am luat în brațe şi efectiv plângeam amândoi ca doi nebuni! Fericire!!! Sufletul ne exploda de fericire! În acea zi ştiu sigur că am cumpărat primele hăinuțe pentru băiețel. Până atunci, cumpărasem hăinuțe unisex, albe sau care aveau nişte culori care se potriveau fie dacă era fetiță, fie dacă era băiețel.
    La mijlocul trimestrului al doilea am trecut prin mari emoții. Lucram la un beach-bar, iar pentru că atunci era în toiul verii, cu toată căldura insuportabilă, puiul meu nu mai era atât de activ în burtică. Trecuseră 3 zile iar eu nu îl mai simțeam mişcând. El de regulă era foarte activ dimineața şi seara, dar în zilele alea, ori mişca mai încet şi nu îl simțeam, ori nu mişca deloc. În a treia zi am fugit la spital.
M-a pus la ecograf, puiuțul se mişca, şi o făcea chiar bine. Însă eu aveam dureri. Verdictul: repaos la pat, fără prea multă mişcare, apăruseră contracțiile şi era risc de pierdere de sarcină sau o naştere prematură!  Şi aşa, începând cu săptămâna 25 am rămas acasă. Mi s-au prescris nişte medicamente ca să mai “calmeze” contracțiile, luam câte jumătate de pastilă la 12 ore. Am renunțat repede la ele, nu vroiam să mă îndop cu medicamente. Îmi era atât de teamă, şi mereu mă rugam să nu pățească nimic, să fie sănătos şi să stea în burtică până la termen.
    Mă simțeam inutilă şi totodată vinovată că nu mai puteam munci. Oboseam destul de des, aveam contracții de fiecare dată când mergeam distanțe lungi sau făceam efort.
Am început să stau mai mult în pat şi simțeam că o iau razna, însă mă gândeam la băiețelul meu, şi îmi repetam în gând: ” Va fi bine! “. Şi aşa a fost!
Voi cum v-ați manifestat în trimestrul al doilea de sarcină? Ați simțit vreodată că ceva nu este în regulă cu bebeluşul? Vă pup şi aştept să dezvoltăm acest subiect! Mămica de îngeraş!
Leave a Reply

