Graviduță pe timp de vară

13315734_1101267526601616_3693064072530070880_n
   Wow wow, oh ooh, e vară vară, e soare afară! Scriu această postare în timp ce Alexuțu` face nani. E linişte în casă, limonada-i lângă mine, so let’s get started!
   Fac parte din categoria femeilor care au fost graviduțe vara. Şi nu în orice țară, în Cipru!! Temperaturi peste 40 de grade, umiditate ridicată (uneori, prea ridicată!) şi briză uscată. Buuuun! Cu ce ne îmbrăcăm? Cu ce ne răcorim? Păi hai că faza cu răcoritu` o rezolvăm noi cumva: apă în cantități industriale, înghețată la greu, fresh-uri, limonade, smoothie-uri. Dar ce trebuie să avem în garderobă?
   Ei bine, eu pe perioada sarcinii, vara, nu am avut în garderobă decât o rochie scurtă, vaporoasă, şi o bluză vaporoasă pe care o purtam cu nişte pantalonaşi scurți. Atât, vă jur! În rest, purtam şi pantaloni aproape non-stop.
Când mergeam la plajă (mai sus am uitat să menționez mersul la plajă/piscină ca şi modalitate de “răcorire”) purtam un costum de baie format din două piese, sau bluzița vaporoasă de care vă spuneam mai sus. Nu sunt o mare fană a bronzatului, dar adooor să mă bălăcesc în apă, aşa că acesta era singurul motiv pentru care mergeam la plajă. În plus, este foarte indicat înotul pe perioada sarcinii, iar Alexuțu` al meu, încă de când era în burtică, adora apa şi momentele în care ma relaxam la mare, în apă.
   Revenind la costume de baie, răsfoiam zilele acestea internetul, şi am dat din întâmplare peste nişte modele de costume de baie, ideale pentru graviduțe, dar şi pentru perioada de după sarcină. Tot ce pot să vă spun este că m-am îndrăgostit de ele! Fie ele din două piese, sau întregi, parcă-mi pare rău că nu le-am descoperit atunci. Cel mai mult îmi plac cele formate din două piese.

costum-de-baie1    costum-de-baie-alb-negru-2-1250x1600    costum-de-baie-bonprix

   Vedeți că partea de jos este special făcută pentru a masca burtica şi tind să cred că sunt mai bune pentru perioada de după ce naşti. Acoperă foarte bine, sunt realizate special pentru a mai trage înapoi burtica, iar coapsele sunt şi ele mascate cât de cât. La H&M am găsit o multitudine de costume de baie de acest gen, şi din întâmplare am văzut şi unul modelator. Sincer, îmi place ideea, dar nu îmi place modelul. Nu are bretele, şi asta m-ar face un pic nesigură, în eventualitatea în care l-aş purta.
   Cert este că am găsit modelul ideal de costum de baie, eram un pic complexată de formele mele, însă acum m-am liniştit! Hey! Şi femeile cu forme rubensiene sunt sexy să ştiți! Cu atât mai mult cu cât au un copil în burtică sau în brațe!
Voi ce costume de baie v-ați achiziționat după ce ați născut?
În poza de mai jos, eram pe plaja din Coral Bay – Cipru, însărcinată în 5 luni!

11954769_941202459274791_4546583386442604770_n

Leave a Reply

