Hrană pentru sufletul meu

tumblr_static_profile
   O nouă zi a început! Tocmai ce am pus de cafea, şi mă uit la Alexuțu` cum doarme atât de liniştit! Îngeraşul meu! Zilnic şi eu, şi tatăl lui, ne uităm la el şi ne minunăm cât de mult a crescut, cât de repede a putut să treacă timpul! Şi mă năpădesc amintirile, deschid folderul cu fotografiile lui din laptop, şi mă uit la fiecare lună în care i-am făcut zeci, poate chiar sute de poze! Ce amintiri frumoase!
   Nu degeaba se spune că amintirile sunt hrană pentru prezent!
Înainte ca el să apară în viața noastră, mai făceam câte o poză, două. Dar acum?? Este minutul şi poza! Dacă aş putea (şi pot! e nevoie doar de un moment de nebunie), aş umple casa cu fotografii cu el! Am poze cu el în rame foto, în albume, pe stick-uri, pe CD-uri, chiar şi pe frigider! Da da! Pe frigider!
   Prietenii mei de la Magnetzel mi-au făcut o surpriză şi mi-au oferit cadou 6 fotografii magnetice cu Alexuțu`. Bineînțeles, bucurie maaare pe mine! Erau superbe! Atât de superbe, încât nu mă înduram să le dăruiesc nimănui. Dar, până la urmă, am făcut-o! Două au mers la mama, una la naşa lui iar trei mi-am oprit eu. Acum, am şi pe frigider! Am ales să fie toate de la botezul lui, deoarece era fotografii profesionale, care dădeau bine la personalizare. Rezultatul a fost unul grozav!

13445328_1103684603026575_6077723454641380683_n 13445677_1103684583026577_7053441370022454387_n

    Cei de la Magnetzel nu realizează doar fotografii magnetice! Nu nu! Dacă veți intra pe pagina lor, aveți ce alege, puteți face cadouri interesante celor dragi, începând cu fotografiile magnetice de care vă spuneam, şi continuand cu rame foto… dar mai bine vă las să-l descoperiți singuri pe Magnetzel!
Iar acum am o surpriză pentru voi! Tot ce trebuie să faceți este să intrați pe pagina de Faebook Mămică de îngeraş şi veți găsi acolo detaliile unui concurs! Succes!
Leave a Reply

